Головна » Статті » Мої статті

Наказ Про створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок у 2020/2021 н.р.

Н А К А З

            Від                                                                                                                  №  

Про створення безпечного освітнього середовища,

формування в дітей та учнівської молоді

ціннісних життєвих навичок  у 2020/2021 н.р.

         Згідно Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», відповідно до Конвенції ООН про права дитини, наказу МОН від 09.01.2019 № 17 «Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів середньої освіти», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» від 18.02.2018 № 2657-VIII, Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»  від 07.12.2017 № 2229, листа МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480,  методичним рекомендаціям щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників з іншими органами та службами, Закону України «Протидію торгівлі людьми» від 20.09.2011 № 3799-І, Розпорядженням КМУ від 06.12.2019 № 56  «План   заходів на 2019-2020 з реалізації Стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року», на виконання Указу Президента України від 18.05.2019 № 2892019 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання», листа МОН Указ Президента від 13.10.2015 № 580 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020»  та наказу від 29.07.2019 № 1038 «Про внесення змін до наказу МОН від 16.06.2015 № 641», заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України», виконання Плану заходів МОН України щодо реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року» (наказу МОН України від 03.03.2016 № 214), листа МОНУ від 27.07.2017 №1/9-413 «Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році», з метою організації роботи щодо профілактики правопорушень, запобігання злочинності, безпеки життєдіяльності, попередження насильства в сім’ї над дітьми, виховання в учнів таких цінностей як толерантність, повага, порядність, гармонійне спілкування та співіснування у суспільстві, виховання поваги до Конституції держави законодавства, державних символів – Герба, Прапору, Гімну, поваги та любов до державної мови, забезпечення комфортних умов навчання та праці, створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства, з метою попередження поширення негативних явищ в учнівському середовищі

НАКАЗУЮ:

1. Розробити та затвердити комплексний План-заходів щодо створення у 2020/2021 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. 

                                                                                             (додаток додається)

2. Створити шкільну комісію з профілактики правопорушень у такому складі:

  • Голова комісії – Ватаманюк Т.В., заступник директора з НВР;
  • Заступник голови – Кочурка Ж.М., практичний психолог;

Члени комісії:    

  • Максимчук І.Д., соціальний педагог;
  • Гуцул А.В., вчитель історії і права;
  • Гаврилюк Ю., президент учнівського самоврядування.

3. Педагогу організатору:

3.1.Ознайомити педагогічних працівників з комплексним Планом-заходів створення у 2020/2021 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок .

3.2.Проводити просвітницьку роботу спільну з іншими службами з питань безпечного середовища серед учнів та підлітків.

3.3.Розробити спільно з МО класних керівників та учнівським самоврядуванням правила поведінки учнів у  та слідкувати за їх дотриманням.                                                                                  До 15.09.2020

3.4.Постійно контролювати поведінку дітей, взаємовідносини між дітьми протягом 2020/2021 навчального року.

3 5.Своєчасно виявляти батьків або осіб, що їх замінюють, які ухиляються від виконання передбачених законодавством обов’язків щодо створення належних умов для життя, навчання та виховання учнів.

                                                                          Протягом 2020/2021 н.р.

4. Взяти під особистий контроль виконання Плану-заходів щодо створення у 2020/2021 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок.

                                                                                                 Постійно

5. Питання організації безпечного середовища тримати на постійному контролі.

6. Заступнику директора   забезпечити належний контроль за чергуванням вчителів.

7.Педагогічним працівникам:

7.1.Забезпечити виконання Плану-заходів щодо створення у 2020/2021 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування у дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок в щколі.

7.2.Формувати  в  учасників освітнього процесу толерантне ставлення один до одного.

                                                                               Протягом 2020/2021 н.р.

7.3. Уникати проявів жорстокого ставлення до учнів, приниження їхньої честі, гідності та інших форм насильства (фізичного або психічного)

                                                                               Протягом 2020/2021 н.р.

7.4. Терміново інформувати адміністрацію   про будь-які випадки неправомірного поводження працівників або учнів до інших учнів.

7.5. Використовувати різноманітні методи роботи для профілактики булінгу.

8.Класним керівникам:

8.1.Забезпечити щоденний контроль за станом кожної дитини з метою попередження проявів насильства або негативний явищ.

                                                                                Постійно

8.2. Створювати позитивну атмосферу в учнівському колективі.

8.3. Терміново повідомляти адміністрацію  щодо порушень правил безпечного освітнього простору.

8.4. Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи серед учнів та батьків щодо безпечного освітнього середовища через різноманітні форми роботи.

8.5. Проводити разом з психологом діагностику психологічного клімату класу і виявляти дітей, які зазнали прояви булінгу зі сторони своїх однокласників.

8.6. Формувати безпечний освітній простір шляхом створення позитивного мікроклімату класу, оволодіння учнями навичок безпечної поведінки та толерантної міжособистісної взаємодії.

8.7. При плануванні виховної роботи на 2020/2021навчальний рік передбачити дієві заходи і форми роботи з профілактики дитячих правопорушень та безоглядності.

8.8. Посилити індивідуальну роботу з схильними до правопорушень та їх батьками.

8.9. Проводити години спілкування «Мобінг», «Булінг».

8.10. Розробити спільно з учнями правила поведінки у класі і слідкувати за їх дотриманням.

9. Практичному психологу Кочурці Ж.М.  та соціальному педагогу Максимчук І.Д.:

9.1. Забезпечити ефективне функціонування соціально-психологічної служби з питань створення безпечного освітнього середовища.

9.2. Забезпечити здійснення моніторингу ризиків виникнення всіх форм насильства серед дітей та учнівської молоді.

9.3. Розробити індивідуальні програми психолого-педагогічного супроводу учнів «групи ризику».

                                                                                                 За потребою

9.4.Здійснювати психолого-педагогічний контроль за індивідуальними та сімейними факторами, які формують у дітей схильність до агресивної поведінки та жорстокості;  своєчасне виявлення учнів, схильних до агресивної поведінки, методом педагогічної і психологічної діагностики.

9.5.Забезпечити проведення соціально-психологічних досліджень серед здобувачів освіти з питань попередження насильства в сім’ї, булінгу та розробити рекомендації з питань створення безпечного освітнього середовища в щколі.

9.6.Проводити спостереження за міжособистісною поведінкою учнів, проводити опитування усіх учасників освітнього процесу.

9.7.Проводити діагностику стану психологічного клімату класу і виявляти дітей, які зазнали або можуть піддаватися булінгу, мобінгу зі сторони своїх однокласників.

9.8.Спланувати профілактично-просвітницьку роботу щодо попередження  і подолання булінгу.

9.9.Формувати безпечний освітній простір шляхом створення позитивного мікроклімату, оволодіння учнями навичок безпечної поведінки та толерантної міжособистісної взаємодії.

10.Завідуючий бібліотекою Заплітній Л.І. створити в бібліотеці  постійнодіючі тематичні виставки з питань безпечного освітнього середовища.

11. Зобов’язати вчителів та персонал  тримати на контролі виконання даного наказу та терміново повідомляти адміністрації  у разі виявлення порушень з питань безпечного освітнього середовища.

12. Координацію за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР

 Директор НВК                                   Т.С.Бузей

Категорія: Мої статті | Додав: homevat (11.08.2020)
Переглядів: 240 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: